Perełki

środa, 11 marca 2015

Topy: Basic, Fallen Angel, Spódnice: Tingeling + 3xBasic, Pasek: Bonjour Bizou, Puzderko: Royalty, Naszyjnik: Voile, Buty: Pals, 

Jestem bardzo zadowolony ze spódnicy, którą sam wymyśliłem. Złożona jest ona z bazy czyli ze spódnicy z Tingeling oraz z "falbanek" ze spódnic z Basic. Do tego biały top. Tak wiem, że odcienie białego nie do końca do siebie pasują, ale bardzo ciężko było mi znaleźć odpowiedni odcień do tej spódnicy. Dodatki w czarnym kolorze dopełniają stylizację

A Wy co uważacie o stylizacji ??

5 komentarzy:

WeronikaXX pisze...

Mega oryginalna! :)

mandaryna7

DancerMarika pisze...

Spódniczka wygląda świetnie, i bardzo mi się podoba, idealnie dopasowana reszta, super :D

Unknown pisze...

Jak zawsze super stylizacja ;)

Soxo_ pisze...

Swietnie :)

lolicza123/ Julka pisze...

Spódnica i ogólnie dół stylizacji bardzo mi się podoba. Kolorystycznie ok, make-up super, ale góra... no nie wiem. Dałabym inny top, tak, aby brzuch nie wystawał. Poza tym ten naszyjnik wydaje mi się trochę za elegancki.