Perełki

piątek, 13 marca 2015

POŻEGNANIE

Wracam do was po ponad trzech tygodniach przerwy z pewną informacją.
Długo myślałem nad wszystkim, lecz doszedłem do wniosku, że
stardoll mnie nie kręci, jestem chłopakiem wolę pograć sobie w
ETS 2 czy nawet Simsy niż przesiadywać bez celu na stardoll. 
Jestem bardzo zadowolony, że przez jakiś czas dodawałem tutaj
stylizacje, które myślę że nie były najgorsze. Dziękuję wszystkim, 
szczególnie tym komentatorom, którzy zawsze oceniali moje 
stylizacje, wydawali swoje opinie oraz mówili o pewnych 
niedociągnięciach. Dziękuję całej ekipie Modowych 
Interpretacji za możliwość pisania na tak świetnym blogu
który niestety chyba traci popularność, patrząc po waszych
komentarzach, ale myślę że z dnia na dzień będzie coraz
lepiej.

Chcę jeszcze jedynie dodać, że wszystkie ubrania z mojego
konta można kupić za złotówki. Myślę, że w najbliższym 
czasie wystawię aukcje na allegro, byście czuli się bardziej
pewni, chociaż... jestem osobą bardzo uczciwą. Istnieje
możliwość kupienia całego konta. Necia616161 posiada 
bardzo dużo cennych ubrań (większość nowej kolekcji oraz 
sporo rzeczy ze starego LE, SAP, Young Hollywood itp). 
Niektóre rzeczy firm typu: Chanel, Dior, Nelly, Hot Buys i
wiele innych sprzedawane będą w zestawach po kilka
sztuk. Ceny bardzo przystępne, więc zapraszam. 
 
Pozdrawiam, Kamil. 

1 komentarz:

Soxo_ pisze...

Mozna sie skontaktowac z Toba jakos prywatnie (gg czy cos) w sprawie zakupu ubran?