Perełki

piątek, 13 lutego 2015

Walentynkowy start

Witajcie!
Jestem Soxo_ - być może kojarzycie mnie z innych blogów. Nie da się ukryć, że to mój pierwszy post tutaj. Cieszę się, że dostałam możliwość pracy wśród takich świetnych stylistów. Jeśli chodzi o moje stylizacje - miewam wzloty i upadki, ale chyba każdy tak ma. Wiem, że dużo mi brakuje do ideału, jednak staram się uczyć na błędach, uważnie czytać krytyczne komentarze, w których lepsze ode mnie osoby informują, co powinnam zmienić. 
Na początek zaprezentuję Wam stylizację, która w zamyśle miała być walentynkowa. Czy tak jest? Oceńcie sami! :)



kurtka – mark fast tribute | sukienka – special offer | torebka – callie’s picks | buty – sonia rykiel | tatuaż – ink’d

7 komentarzy:

Dystyp pisze...

Fajna :)
Dystyp

DancerMarika pisze...

Mi nie podoba się ta sukienka, więc przez nią stylizacja nie za bardzo przypadła mi do gustu, ale reszta jest OK :D

Unknown pisze...

Stylizacja jest bardzo ładna.
misskasia678

тyѕιoooĸ | ʞooo!sʎʇ pisze...

Podoba mi się, tylko ta sukienka dziwnie wygląda :D

Julka Skorupka pisze...

Cześć! :D
Śliczna stylizacja :*
AleDeDzula

WeronikaXX pisze...

Boska! Dollka najpiękniejsza!

mandaryna7

lolicza123/ Julka pisze...

Cześć. Stylizacja fajnie Ci wyszła, mogłabyś dać ewentualnie jeszcze jakiś ciemny kapelusz (sama bardzo takie lubię, mam chyba z dziesięć rodzajów w szafie XD). Podoba mi się obróbka graficzna (nogi). Bardzo staranna :).