Perełki

poniedziałek, 9 lutego 2015

Makijaż #9 - Sunset

Cześć! Dzisiaj jakąś wenę miałam, ale moje braki w "Stardollowej kosmetyczce" nie pozwoliły mi na zrobienie jeszcze kilku makijaży. A co do makijażu, to ten jest w letnich kolorach, jak zachód słońca nad morzem, aż się nie można doczekać lata... W każdym bądź razie, zapraszam do poradnika :


Powiem tak. Cieniami nie miałam już co zrobić, kredka mi się skończyła, a musiałam jej użyć aby "zaokrąglić" cień. Potem było trochę pusto, więc pomalowałam rzęsy, bo nie chciałam eyelinera, który nie za dobrze wygląda przy tym makijażu na tych oczach. W końcu powstało coś całkiem fajnego, przynajmniej ja tak myślę... A teraz poczekam na Waszą opinię! Tutaj mamy efekt końcowy... :

Klik!

Czekam na opinie! 

10 komentarzy:

DancerMarika pisze...

Ogólnie makijaż mi się podoba, chociaż podarowałbym sobie tusz, nie podoba mi się na tych oczach dla ss :D

lolicza123/ Julka pisze...

Sama czekam na jakąś promocję w sklepach "makijażowych", bo muszę sobie kilka cieni dokupić.
Ten make-up mi się podoba, chociaż włosy trochę niepraktyczne - ciężko by dopasować do nich jakąś stylizację.

тyѕιoooĸ | ʞooo!sʎʇ pisze...

Świetnie dopasowałaś kolorystycznie włosy do makijażu!
Sam makijaż jest ładny :D

Sue*** pisze...

ładnie ale widuję takie często.
topmodelka17822

Dystyp pisze...

Ładny choć troszeczke za mocny, wolę jasne :)
Dystyp

Isia pisze...

Nawet ładny, ale za kanciasty.
Miss_joanna11

Anonimowy pisze...

Bez tuszu było by lepiej :/

• AMETHYST • pisze...

Wolę delikatny i klasyczny makijaż, rzadko kiedy stawiam na wyraziste kolory. Makijaż jest świetny! :)

Julka Skorupka pisze...

ŚLiczny!

AleDeDzula

wers pisze...

Szału nie ma, ale ładny jest!