Perełki

poniedziałek, 9 lutego 2015

Lata 70. skąpane w bieli i kremie


Dzisiaj, to już ostatnia stylizacja, chyba was nimi zamęczę ♥
Zaraz po tym jak zauważyłem te spodnie w nowej kolekcji
Pretty n' Love doszedłem do wniosku, że muszą zawitać do
mojej szafy. Są świetne! Jeśli tak jak ja jesteście zwolennikami 
lat 70. to będą one strzałem w dziesiątkę w waszych stylizacjach.
Outfit ten jest prosty, lecz myślę że znośny. Mi się on bardzo podoba.
A jakie są wasze opinie? Wyraźcie ich jak najwięcej! 

krótki płaszcz - It Girls/ sweter - Archive/ koszula - Cheap Monday/ naszyjnik - PPQ/ torba - Archive/ spodnie - Pretty n' love/ buty - Apres Ski




Teraz i ty możesz poczuć się jak w latach 70!
Oto chyba jedna z najpopularniejszych piosenek która
 idealnie pasuje do dzisiejszego looku. 


Życzę wam miłej nocy! 
Do jutra ♥

8 komentarzy:

Unknown pisze...

Powiem szczerze, że stylizacja bardzo mi się podoba. Po tytule postu myślała, że stylizacja nie będzie w moim stylu, ale tu niespodzianka stylka jest rewelacyjna.
misskasia678

DancerMarika pisze...

Mi się te spodnie całkiem podobają i się nad nimi zastanawiałem, ostatecznie zrezygnowałem, bo to nie mój styl, raczej nigdy bym ich nie użył :)
A stylizacja mi się podoba, wygląda świetnie :D

lolicza123/ Julka pisze...

O, wreszcie ktoś kto lubi starocia :D. Sama lubię ABBĘ i piosenki z lat 60. Możesz zobaczyć Lulu "Boom Bang-A-Bang", mi się bardzo podoba :D. A jak coś nowszego to jeszcze The Beatles .

тyѕιoooĸ | ʞooo!sʎʇ pisze...

Świetna!
ja uważałam te spodnie za brzydkie, ale po twojej stylizacji zmieniłam o nich zdanie ;p

wers pisze...

Dodanie do setu tej kopertówki było świetnym pomysłem, świetnie "zrównoważyłeś" wszystkie jasne odcienie jednym, ciemnym akcentem!

Dystyp pisze...

Stylizacja Bardzo mi się podoba, wygląda na lata 70 :)
Dystyp

• AMETHYST • pisze...

Coraz bardziej podoba mi się to futerko i chyba się na nie skuszę. Stylizacja ogółem mówiąc jest piękna! :)

zuzka2731D

Julka Skorupka pisze...

świetna! *.*

AleDeDzula