Perełki

niedziela, 22 lutego 2015

Le ♥


Cześć kochani ! Przepraszam, że dopiero dzisiaj dodaję posta ale w ostatnich dniach zajmowałam się wyglądem bloga. Mam zamiar Wam to wynagrodzić dzisiejszym postem, w którym znajdziecie sporo inspiracji stylistycznych. Zapraszam do lektury :)




Stylizacja I
Futro Antidote / Sukienka Le / Leginsy Basics / Buty Le / Naszyjnik RIO/ Pasek Wild Candy / 
Torba nelly / Okulary Callie's Picks

Stylizacja II
Top Le / Spódniczka PPQ / Buty Bonjour Bizou / Naszyjnik PPQ / Pasek Wild Candy + Voile / 
Torebka nelly /

Stylizacja III
Płaszcz Decades / Top Pretty'n Love / Sukienka Le / Buty Darmówka / Naszyjnik Le /

Stylizacja IV
Top nelly / Shorty Bonjour Bizou / Buty Fallen Angel / Torba Le / Kurtka Le / 
Naszyjnik Cheap Monday / Koszula nelly /

 Podobają się Wam stylizacje ?

Nagrodzę dwie osoby komentujące tego posta 10 stardolarami.

9 komentarzy:

herbivicus pisze...

Świetne stylizacje. Najbardziej podoba mi się trzecia, super. Niestety nic nie mam z nowego LE. Właściwie nic mnie aż tak nie zachwyciło, a jeśli już, to było wyprzedane. Chciałam kupić tło, ale nie zdążyłam.
Quloxi

lovesummer pisze...

Stylizacje są bardzo ładne, najbardziej podoba mi się 1.
kreda2

DancerMarika pisze...

Najbardziej podoba mi się 1 i 3 stylizacja :) 1 jest bardzo fajna, a w 2 podoba mi się to, że nie jest przesadzona :D

Unknown pisze...

Najbardziej podoba mi się 3 stylizacja. Cudowna! <3 Ja z LE kupiłam 11 rzeczy i wydałam 1000 sd :c.
Szklanka9

Unknown pisze...

Stylizacje są cudne. Mi najbardziej podoba się pierwsza. Świetne futerko. Ja z LE nic nie kupiłam, ponieważ ostatnio wydałam sporo sd na evil panda i preety'n love.
misskasia678

Unknown pisze...

Pierwsza stylizacja to cudo *o* Futra są HOT w tym sezonie ;))

Frytasna1997

lolicza123/ Julka pisze...

Sama na brak postów nie cierpię, więc nie gniewam się, gdy raz czy dwa jakiegoś zabraknie ;). Poza tym raczej nie próżnujesz.
Z tych stylizacji najbardziej podoba mi się pierwsza i ostania - jedna z to futerko, a druga... nie nie wiem, chyba to te buty :)).

Julka Skorupka pisze...

Świetne! *.*
Druga jest śliczną perełką. :*
W drugiej świetnie użyłaś sukienki.
Trzecia jest prześliczna! :*
Piękne to futerko! :*
A czwarta...
O zgroza...
Boska!
Tylko te buty.

AleDeDzula

WeronikaXX pisze...

stylizacja są genialne :) duży plus za to ze nie przesadziłaś z dodatkami :)

mandaryna7