Perełki

poniedziałek, 23 lutego 2015

Czytelnicy dnia


Cześć kochani ! 
Na blogu strasznie mało osób komentuje jak na tyle obserwatorów. Trochę nas to martwi, dlatego zdecydowaliśmy się wprowadzić codzienny mini konkurs. Mamy nadzieję, że chętnych nie zabraknie :)

Na czym polega konkurs ? 
- Główną zasadą konkursu jest aktywne udzielanie się na blogu danego dnia tzn komentowanie bieżących postów. 
- W konkursie pod uwagę są brane wyłącznie sensowne, treściwe komentarze zawierające rozbudowaną opinię na dany temat. 
- Codziennie nagradzane zostają 3 osoby ( w ciągu tygodnia jedna osoba może zostać nagrodzona max 3 razy )
- Wyniki jutro ( 24 lutego 2015r. o godzinie 9:00 )

Nagrody za komentowanie dzisiejszego dnia :

23 luty 2015r.

 Powodzenia :*

9 komentarzy:

Marysia...xD pisze...

Będę komentować dla tej bluzki HB. *-*
Powodzenia!

DancerMarika pisze...

Zgłaszam się :D
Najbardziej chcę 1 lub 3 :D

DancerMarika

Unknown pisze...

Postaram się komentować. :)
Bardzo ciekawy pomysł na ten konkursik.
Nie widziałam jeszcze takiego na innych blogach. ^^
misskasia678

Unknown pisze...

No i super ^^ Zgłaszam się, chciałabym 2 lub 3 ;*

Frytasna1997

lovesummer pisze...

Fajny konkursik.
kreda2

lolicza123/ Julka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
lolicza123/ Julka pisze...

Ale fajnie :D.
Myślę, że to na pewno przyciągnie komentatorów, chociaż jak dla mnie nagrody raz na 3 dni w zupełności by wystarczyły. Pójdziecie przez nas z torbami ;).

lolicza123/ Julka pisze...

(to znaczy w sensie nie dla mnie - dla mnie tylko, ogólnie - rozdawanie co trzy dni. Mam nadzieje, że zostałam zrozumiana XD)

Julka Skorupka pisze...

Świetny pomysł!
Śliczna jest bluzka nr. 3.
Jula (masz śliczne imię :*) ma rację, zbankrutujecie przez nas. xD

AleDeDzula