Perełki

piątek, 13 lutego 2015

Crème de la crème

Cześć i czołem! Wracam do was ze stylizacją, która sama w sobie
mi się podoba. Niestety od kilku dni cierpię na brak weny. Tym bardziej
podupadłem po tym jak do plazy zamiast LE weszło Antidote. Do tego
najgorsze jest to, o której ten sklep zawitał do nas :( Rozumiem 
17-20 ale nie wstawienie kolekcji przed 14. Porażka. Chcę jeszcze 
powiedzieć, że z braku czasu w chwili obecnej moje stylizacje będą
dodawane około 3 razy tygodniowo. 





narzutka - Pretty n' love/ spódnica - Windows on the world/ sweter - Archive/ koszula - Cheap Monday/ torba - Chanel/ naszyjnik - PPQ/ buty - Apres Ski

Spodenki z ostatniej loterii trafiają do lolicza123
Nagroda do odebrania na moim koncie - Necia616161 
Na odebranie nagrody masz 48 h 
  
Dziś do zgarnięcia:



Aby zdobyć nagrodę należy:
 - w komentarzu napisać swój nick.
- być obserwatorem bloga. 

9 komentarzy:

Unknown pisze...

jejku, jaka ładna *-*
zg
Ania_Miszcz

Alice266 pisze...

Masz drobny błąd w opisie "o której ten sklep zawitał do nas weszła "ale to tak na marginesie :) Co do stylizacji, jest przepiękna *_* Bardzo mi się podoba :)

alapole

DancerMarika pisze...

Stylizacja całkiem mi się podoba, nie pasuję mi trochę torebka, ale jest OK :D

тyѕιoooĸ | ʞooo!sʎʇ pisze...

Bardzo ładna stylizacja :D

Dystyp pisze...

Śliczna
Zg się
Dystyp

Julka Skorupka pisze...

Śliczna! *.*
AleDeDzula

WeronikaXX pisze...

O kurcze! Super. Masz super pomysły i dobry gust :)

mandaryna7

lolicza123/ Julka pisze...

Dzięki, za spodenki. Dzisiaj nie biorę udziału w loterii, tę ładną spódniczkę już mam ;).
Ogólnie stylizacja niezła, chociaż sama dałabym inną torebkę. Podobają mi się kolory jakich użyłaś. Dobrze ze sobą współgrają.

AgAtkA pisze...

CoralRelkins