Perełki

piątek, 13 lutego 2015

[3] Right place, wrong time





Przepraszam was, ostatnio miałam mały zastój z dodawaniem stylizacji. W końcu był to ostatni tydzień nauki, wszystko zawalone na maxa kartkówkami, sprawdzianami i formami wypowiedzi ustnej. Zaczęłam ferie, dlatego postaram się jak najczęściej coś dla was wrzucać - oczywiście jeśli moja wena mi na to pozwoli. Coś czuję, że ta stylizacja może wam nie przypaść do gustu, po prostu moja wena odmówiła mi posłuszeństwa, staram się jak mogę. Z tego co zauważyłam po pierwszym poście, muszę zrobić coś z twarzą, a tak mi się nie chce. Ostatnio ogarnęła mnie jakaś mania na słuchanie soundtracków z kultowych już filmów, jednak plastyka się na coś przydaje. Stylizacje w czasie wolnego, postaram się wrzucać jakoś co 2-3 dni :)

Futro♥ - ♥It Girls♥
Spódnica - Archive, sb
Szpilki - Denim & Supply
Żakiet - Tingeling, sb
Torebka - Royalty
Bluzka - ♥It Girls♥
Fascynator - Perfect Day 
Okulary - Darmówka 




10 komentarzy:

DancerMarika pisze...

Stylizacja nie najgorsza, jak do tej pory jedna z lepszych twoich :D

Unknown pisze...

Mi się bardzo podoba.
misskasia678

lovesummer pisze...

Świetna!
kreda2

Natalia pisze...

Bardzo ładna :)
....Yellow....

тyѕιoooĸ | ʞooo!sʎʇ pisze...

Ciekawa, ale nie dla mnie :D

Dystyp pisze...

Średnia nie podoba mi się ten kapelutek na głowie nie pasuje kolorystycznie, po za tym niezła
Dystyp

Julka Skorupka pisze...

Śliczna! :*
AleDeDzula

WeronikaXX pisze...

Trochę jak dla mnie spódnica jest za wysoko, ale może to tak specjalnie :) jest ok

mandaryna7

WeronikaXX pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
lolicza123/ Julka pisze...

Do stylizacji nic nie mam, ale mogłabyś czasem zdjąć te kolczyki, szczególnie do stylizacji tego typu XD.