Perełki

poniedziałek, 26 stycznia 2015

I'm falling around you


Hej kochani !
Wybaczcie, że tak strasznie mało postów zamieszczam ale na swoje usprawiedliwienie powiem, że  dopadła mnie grypa. Całe dnie spędzam pod kołdrą licząc na to że uda mi się wyzdrowieć do ferii. Przynajmniej jedynym plusem zaistniałej sytuacji jest to, że nadrobiłam wszystkie seriale i jestem na bieżąco :)

PS: Ogląda ktoś może nowy serial Eye Candy z Victoria Justice ?

* Stylizacja została przerobiona w programie graficznym.
Sukienka Callie's Picks / Spódniczka Saint Laurent Paris / Torebka Archive / Buty YH / Narzutka Chanel
Naszyjnik PPQ

Co sądzicie ?



8 komentarzy:

тyѕιoooĸ | ʞooo!sʎʇ pisze...

straszne, ale to strasznie podobają mi się twoje stylizacje!
Ta jest tak samo świetna jak inne :)

Unknown pisze...

Bardzo podoba mi się bluzeczka w połączeniu ze spodniczką. Stylizacja bardzo ładna.
misskasia678

Julka Skorupka pisze...

Śliczna stylka! *.*
Niestety, nie oglądam.
AleDeDzula

DancerMarika pisze...

Bardzo podoba mi się połączenie sukienki ze spódniczką :)
Brakuję mi w stylizacji, dodatków, które jeszcze bardziej by ją ożywiły, chociaż ta wersja nie jest zła :D
Serialu nie oglądam, jestem chory, więc może zacznę, mam dużo czasu :)

Unknown pisze...

Bardzo fajna i świetne kolory :) Noe ma czego sie przyczepić ;)
kamilaboch

wers pisze...

Bardzo fajny pomysł na takie użycie sukienki, brakuje mi tylko większej ilości koloru!

Sue*** pisze...

na jakim kanale leci ten serial? Ogladne? co do stylizacji to jest śliczna! Uwiebiam błekit i czerń cudnie:)
topmodelka17822

Unknown pisze...

Fajna
Ania_miszcz