Perełki

poniedziałek, 26 stycznia 2015

7.


Dzisiaj trochę zwariowana stylizacja z wykorzystaniem cudownej futrzanej kamizelki z bieżącej kolekcji Callie's Picks. Strój jest raczej w stonowanych kolorach, przeważa czerń, granat i akcenty bieli. Jak już wcześniej wspominałam stylizacja jest nietuzinkowa po przez dodanie kilku ciekawych akcentów, takich jak: szpilki lub asymetryczna spódniczka.


Koszula- Diesel
Futerko- Callie's Picks
Spódniczka- It Girls
Buty- Dior
Kopertówka- Chanel
Pasek- No name


11 komentarzy:

DancerMarika pisze...

Spódnica zupełnie nie pasuję, stylizacja jakoś mnie nie przekonuję :)

тyѕιoooĸ | ʞooo!sʎʇ pisze...

Mi również nie pasuje spódnica.
Gdyby była czarna wyglądałby o wiee lepiej, ale wtedy stylizacja byłaby klasyczna :D
Nie wiem co sądzić, ale jest oki. XD

Unknown pisze...

Nienawidzę tych butów. Tak samo sądzę ,że powinnaś wymienić spódnicę. Stylizacja nie zbyt mu się podoba.
misskasia678

Beata pisze...

jak dla mnie nie jest jakoś specjalnie zwariowana XD no ale to nie zmienia faktu, że jest cudowna, mega mi się podoba! sama miałam problem nieraz z tym futerkiem, a tu taki pomysł, nigdy bym nie wpadła :D genialna stylizacja!

Beata pisze...

patrzę, że niektórym się niezbyt podoba, różne są gusta, ale jak dla mnie wszystko pasuje do siebie idealnie, świetny zestaw! :D

Julka Skorupka pisze...

Zmień spódnicę i jedź n pokaz mody futrzanej. ;))
AleDeDzula

Unknown pisze...

Ta spódnica nie pasuje reszta świetna :3
kamilaboch

wers pisze...

Mnie się set bardzo spodobał, biel i ciemnoniebieski kolor spódnicy świetnie ze sobą wyglądają, nie musimy się całe życie bawić w b&w :)

Sue*** pisze...

Zgadzam się zmień dolną część garderoby:0 nie w moim stylu jest spoko nie wywołuje we mnie zadnych emocjii no tak jak mówie spoko ale mogła by być lepsza
topmodelka17822

Unknown pisze...

Nie podoba mi się :(
Ania_Miszcz

lolicza123/ Julka pisze...

Super pomysł na futerko, sama nie mam na nie pomysłu :/.