Perełki

poniedziałek, 2 marca 2015

Must Have-Nelly.com


Dziś do starplazy zawitała kolejna nowa dostawa, lecz tym razem do sklepu Nelly.com. W końcu to było prawdopodobne, ponieważ była wyprzedaż -50%. Mi osobiście podoba się kolekcja i to chyba najlepsza kolekcja z tego sklepu. Podoba mi się oryginalne wykonanie ubrań i dodatków. Planuję zakup jeszcze, więcej rzeczy, lecz na razie mnie stać na kilka ubranek i jedną torebkę. 

Podoba wam się kolekcja? Co kupiliście?



Stylizacje:


1.Okulary-LE,Płaszcz-Strike A Pose,Sukienka-Nelly.com,Spódnica-LE,Torebka-Valentino Tribute,Buty-YH.
2.Sweterek-LE,Płaszcz-LE,Spódnica-Nelly.com,buty-The Jestset.
3.Okulary-Chanel Tribute,Bluzka-LE,Spodnie-B.Bizou,Torebka-Nelly.com,Buty-Dior Tribute


Podobają wam się stylizacje?

9 komentarzy:

Sue*** pisze...

Świetne
topmodelka17822

herbivicus pisze...

A mi za to średnio podoba się ta kolekcja. Nie ma jakiś świetnych ciuchów, większość jest prosta, zbyt prosta. Najbardziej podoba mi się "najbardziej prawy" manekin. Ma fajną sukienkę i świetny naszyjnik, kiedyś go kupię.
Quloxi

DancerMarika pisze...

Wybrałaś świetne rzeczy :D
Najbardziej podoba mi się ostatnia stylizacja :)

Dystyp pisze...

Nie podoba mi się ta kolekcja, ale stylizacja 2 jest Boska :)
Dystyp

Unknown pisze...

Stylizacje są świetne. Trzecia jest moją faworytką.
misskasia678

Julka Skorupka pisze...

Świetne stylizacje! ;)
Ale w pierwszej nie podoba mi się, ze dałaś wzór pod spódniczkę. :/

AleDeDzula

⋰⋱★KLAUDIALIGENZA★⋰⋱ pisze...

jest kilka ładnych rzeczy, fajne stylizacje

lolicza123/ Julka pisze...

Jak dla mnie jest dużo ładnych rzeczy. Szczególnie spodobała mi się opaska w panterkę. Jest nie droga, więc długo nie będę na nią oszczędzać :D

WeronikaXX pisze...

Kolekcja jest świetna i zdecydowanie są to moje kolory :)

mandaryna7