Perełki

czwartek, 26 marca 2015

[16] Good vibes only.




Witam was kochani. Kiedy ja ostatni raz tu byłam ? Z chyba 2 tygodnie minęły... Ale teraz postaram się wrzucać coś dla was, bardziej regularnie. Te 2 tygodnie były troszkę za bardzo zwariowane i nie ogarniałam. Teraz tylko jutro, poniedziałek i wtorek, bo w środę idziemy do szkół ponadgimnazjalnych, więc nie ma lekcji i mamy wolne - uff... Ale jednocześnie do egzaminów zbliżamy się niemiłosiernie szybko. Mam dla was dwie wersje, ponieważ nie mogłam zdecydować się, czy z czapką, czy z kapeluszem ( jednak wolę z kapeluszem ;) ). Mam nadzieję, że wam się spodoba.

Kapelusz - Killah
Płaszczyk - It Girls
Bluzka - Nelly.com
Spodnie - Pretty n'Love
Skarpetki - Antidote
Buty - Basics
Torebka - Nelly.com

xoxo, Alesha49 :*


3 komentarze:

DancerMarika pisze...

Podoba mi się buty ze skarpetkami + spodnie, reszta też jest całkiem OK, ale czegoś mi brakuje :D

lolicza123/ Julka pisze...

Dla mnie wersja z lewej jest dużo lepsza :D. Podobają mi się skarpetki. Czy dobrze widzę, że to co wystaje przypomina trochę skrzydła? ;))

Julka Skorupka pisze...

TRoszkę karpata wyszłą! ^^

AleDeDzula