Perełki

poniedziałek, 2 marca 2015

[12] I can't help myself




Moi drodzy, co jest z wami ? Aktywność okropnie spadła... Osobiście mnie to martwi. Kiedy ten post zostanie opublikowany, ja akurat wychodzę do szkoły. Niestety moje ferie już minęły, ten tydzień będzie katorgą. Nie dość, że dopiero wróciliśmy do szkoły, to już mamy wszystko zapełnione maksymalną ilością kartkówek i sprawdzianów. Jedyne co mnie cieszy to, że dostałam 4 z kartkówki z optyki (fizyka), jednak dziennik elektroniczny się przydaje. Ja już nie przynudzam, bluzkę z ostatniego postu wygrywa k.kaka1997. Masz 2 dni na odebranie nagrody w mojej księdze gości :)

Dziś do wygrania : Asymetric Pattern Blouse z Archive


xoxo, Alesha49 :*


7 komentarzy:

DancerMarika pisze...

Stylizacja bardzo mi się podoba, połączenie topu ze spódniczką jest świetne :) Mi również ferie się skończyły, chociaż jeszcze na nich jestem, więc do szkoły nie chodzę ;D

Unknown pisze...

Stylizacja jest ok. Nie jestem przekonana do tej spódnicy.
misskasia678

wers pisze...

Ja jestem zachwycona, świetna stylka, muszę koniecznie kupić tę bluzkę!

Julka Skorupka pisze...

Świetne wykorzystanie trochę tandetnej spódniczki! :)
Bardzo mi się podoba. ;)

AleDeDzula

lolicza123/ Julka pisze...

O, też mam optykę :D. Sprawdzian mam dopiero mieć. Jutro mam za to zaliczenie ze stolic z geografii, trzymajcie kciuki ;).
Stylizacja super. Połączenie bluzka + koszula + łańcuch to pewniak :). Podobają mi się też wystające tatuaże.

WeronikaXX pisze...

zakochałam się w tej stylizacji :) świetne połączenie pasków z bielą :)

mandaryna7

Unknown pisze...

Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba. Bluzka tutaj idealnie pasuje :)
Cavisek