Perełki

niedziela, 22 lutego 2015

Stylizacja 3#


Mam mieszane uczucia co do stylizacji. Z jednej strony mi się podoba, z drugiej nie. 
Zastanawiałam się nawet czy jest sens dodawania jej tu. Koniecznie chciałam użyć 
spódnicy, którą kupiłam za 20 sm w bazaarku. No cóż.. ostateczna ocena należy do Was :) 

biustonosz - Basic
sweterek - nelly.com
naszyjnik - B.bizou
spódnica - Pretty n' Love
spodenki - Saint Laurent Paris Tribute 
buty - Velvet Orchid 

Buty z poprzedniego posta wygrywa Frytasna1997! Gratulacje, zgłoś się do 
mnie w ciągu 24 godzin inaczej nagroda przepadnie.


Postanowiłam, że dziś jeszcze raz będziemy losować, tym razem
czapkę z Original Future!


Zasady: Zgłoś się w komentarzu, miej 2 sd na odbiór nagrody
i skomentuj również moją stylizację :) Trzeba być obserwatorką/em 
bloga. Musi być min. 10 komentarzy! Wyniki w następnym poście. 
(Pewnie jutro) Powodzenia! 


9 komentarzy:

DancerMarika pisze...

Stylizacja nie za bardzo przypadła mi do gustu, spódniczka dziwnie wygląda z tym swetrem :D

_E_L_I_Z_A_ pisze...

Podoba mi się ta stylizacja myślę że wszystko do siebie pasuje ale jednak czegoś mi tu brakuje ale nadal nie wiem czego :c Spódniczka trochę dziwnie wygląda z tym swetrem ale i tak do siebie pasują :) Więcej takich stylizacji ;)

_E_L_I_Z_A_

Milka ♥ | Tori121 pisze...

Stylizacja jest świetna :D Dość nietypowe połączenie przeźroczystej spódnicy ze swetrem daje stylizacji oryginalności i to mi się w niej najbardziej podoba :) Podzielam zdanie mojej poprzedniczki, iż powinnaś tworzyć częściej takie stylizacje :D

OoLuckyCandyoO pisze...

Stylizacja odważna :P A sweter wszystko dopełnia :) Mnie się podoba, wszystko jest eleganckie, a sweter dodaje takiego "lajciku" ^^
Zgłaszam się do Loterii
OoLuckyCandyoO

Julka Skorupka pisze...

Dziwne połączenie swetra i prześwitującej spódnicy, ale efekt oszołomiący! *.*

AleDeDzula

Unknown pisze...

Zrezygnowałabym z naszyjnika i dodałabym jakąś torebkę. Ciekawe połączenie swetra ze spódnicą. Ogólnie stylizacja mi się podoba :)
Cavisek

WeronikaXX pisze...

nie przekonuje mnie ta przezroczysta spódnica :)

mandaryna7

lolicza123/ Julka pisze...

No nie wiem XD.
W sumie mi się podoba tylko dawno nie widziałam takiego połączenia :). Spodenki i biustonosz wyglądają trochę jak kostium, spódnica jak ręcznik, a sweter - jakby narzucony tak od niechcenia ;).

Unknown pisze...

Stylizacja jest spoko. Ogólnie zauważyłam dziwny trend na prześwitujące spódnice pokazujące majtki. Zdarzają się na ściankach, w Starplazie była też taka jedna jako HB, o ile się nie mylę.

Frytasna1997