Perełki

piątek, 13 lutego 2015

Sposób na HB #2

Wczoraj do starplazy doszedł nowy Hot Buys, którym są spodnie ze sklepu Original Future. Spodnie kosztują 13sd. Moim zdaniem spodnie nie są drogie, ale warte swojej ceny też nie są, ponieważ ich cieniowanie mnie odstrasza (za bardzo się świecą). Nad stylizacją troszkę się męczyłam, a i tak efekt nie jest najlepszy. Ocenkę zostawiam wam.



Okulary-Chanel Tribute,Bluzka-YH,Spodnie-Original Future,Torebka-Valentino Tribute,Buty-YH


Jak wam się podoba stylizacja? Co sądzicie o tym HB?



8 komentarzy:

DancerMarika pisze...

Ja zastanawiam się nad tymi spodniami, ale raczej je kupię, stylizacja mi się całkiem podoba, chociaż trochę pusta jest :D

Unknown pisze...

średnia
Ania_Miszcz

Dystyp pisze...

Fajna choć te spodnie mi się nie podobają, ale musiałaś z nimi zb stylizacje, więc jest Świetna
Dystyp

Amelia*_* pisze...

Jak dla mnie te spodnie są ok, są tak jakby wykonane z lateksu, więc się nie dziwię że się tak świecą, tak powinno być ;)
A co do stylizacji, to muszę szczerze przyznać, że jest naprawdę dobra. Bluzka idealnie pasuje do tych spodnii, a złote dodatki fajnie to uzupełniły.

тyѕιoooĸ | ʞooo!sʎʇ pisze...

Bardzo ładna stylizacja,
spodnie ujdą w tłumie, lecz ich nie kupię :D

Julka Skorupka pisze...

Spodnie są straszne do wykorzystania, ale tobie się udało! ;)
AleDeDzula

WeronikaXX pisze...

Zmieniłabym buty, a tak to świetnie wszystko do siebie pasuje :)

mandaryna7

lolicza123/ Julka pisze...

Stylizacja niezła, a jak na te spodnie jest super ;). Hb kompletnie nie w moim stylu.