Perełki

niedziela, 8 lutego 2015

Przeprosiny

Przepraszam, że przez ostatnie dni nic w ogóle nie pisałam, ale mam ferie zimowe i starałam się wykorzystać ten pierwszy tydzień jak najlepiej (bo w końcu to czas wolny od nauki). Szykujemy dla was wiele nowych działów, a także dodanie kilku osób do naszej załogi. Ostatnio troszkę mniej się udzielałam na blogu, więc was za to bardzo przepraszam. Jeśli macie jakieś pytania lub inne sprawy piszcie do mnie, ponieważ Angela22Pink wyjechała na tydzień do Niemiec. 

Pozdrawiam JasnaKasia! 

5 komentarzy:

тyѕιoooĸ | ʞooo!sʎʇ pisze...

Nic się nie stało!
Ważne, że odpoczęłaś :D

тyѕιoooĸ | ʞooo!sʎʇ pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Dystyp pisze...

Nic nie szkodzi :) Życzę miłych dalszych Ferii
Dystyp

lolicza123/ Julka pisze...

Ferie, ważna rzecz, czeba się trochę rozerwać ;).

CudneOczka pisze...

Czekam na nowych redaktorów!