Perełki

środa, 4 lutego 2015

Pink-purple roses - Make Up by Alicja #1

Cześć
Nazywam się Alicja, a mój stardollowy nick to Alaamiss2012. 
Na blogu będę zajmowała się makijażami. Mam nadzieję, że to 
co  dziś zaprezentuję spodoba się Wam!



1. Black eyepencil,
2. Eyeshadow No15,
3. Rose opal shadow,
4. Lilac purple eyeshadow,
5. Indian red lipstick,
6. Indian red eyeliner,
7. Black eyeliner,
8. Eggplant Haircolour.



1 Malujemy usta szminką.
2. Górę powieki malujemy czarnym eyelinerem, natomiast 
"kawałek dołu i połowę góry" indyjskim czerwonym.
3. Czarną kredką obrysowujemy oko.
4. Nakładamy ciemniejszy fioletowy cień, około 2-3 razy po 
zewnętrznej "linii" oka.
5. Nakładamy różowy cień, po wewnętrznej "linii" oka.
6.  Jasny fioletowy nakładamy 2-3 razy na różowy cień
a na fioletowy 3-4 razy. 
7. Możemy pomalować fryzurę ciemnofioletową 
farbą do włosów.

KONIEC!
Podoba się Wam? Komentujcie! :) 

14 komentarzy:

Unknown pisze...

Ładny, ale widziałam lepsze.
misskasia678

CudneOczka pisze...

Aż taki wymyślny to on nie jest. Zwykłe przeciągnięcie cieniem, ale tak czy siak całkiem fajny.

DancerMarika pisze...

Makijaż nie najgorszy, aczkolwiek nie jest zbyt wybitny, jest zwykły :)

тyѕιoooĸ | ʞooo!sʎʇ pisze...

taki, taki nie sobie.
Zwykły, a kreski go jeszcze bardziej pogarszają.

Julka Skorupka pisze...

Śliczny!
Idealnie pasuje do twojej karnacji. ;)
AleDeDzula

Amelia*_* pisze...

Nie podoba mi się ani twoja lalka, ani makijaż. Szczerze mówiąc myślę, że oboje są okropni. W dodatku po co ta dziwna nazwa działu, jak to zwykły makijaż? A co do niego, to co to za trud jest musnąć oko lalki jednym cieniem, odrobiną kredki i eyelinerem? W dodatku połączenie kolorów także nie najlepsze. I skąd pomysł na te włosy? 3 razy nie, dziękujemy.

Dystyp pisze...

Ładny :)
Dystyp

Unknown pisze...

Taki trochę zwyklaczek :P Nie jestem specjalistą od makijażu ale widziałam lepsze + odwagę w doborze koloru ;)
kasiunka08

Unknown pisze...

Bardzo ładna ;) Torebka ożywia całą stylizacje ale dała bym czerwień gdzieś jeszcze ;) Gdybyś miała inny kształt ust taż lepiej by to wyglądało.
kasiunka08

lolicza123/ Julka pisze...

Dobrałaś bardzo ładne cienie. Podoba mi się kolor włosów i brwi. Na oczy dałabym trochę ciemniejszy eyeliner (nie jasno fioletowy) - efekt byłby lepszy :).

Unknown pisze...

Wszystko idealnie współgra. Podoba mi się.
Ania_Miszcz

Kotoro | NudeCanary pisze...

Przeuroczy :D chociaż nie lubię tych kolorowych eyelinerów, dla mnie tylko czarny istnieje :)

Sue*** pisze...

nie za bardzoo:0
topmodelka17822

wers pisze...

Nie podoba mi się, jakoś tak to z daleka maźnięte bez ładu i składu.. życzę powodzenia, miło cię tu widzieć :)