Perełki

środa, 18 lutego 2015

Nowy nagłówek



Jak zapewne większość czytelników zauważyła zmieniliśmy wygląd bloga. Oprawa graficzna została wykonana przez grafika marcelq za co naprawdę serdecznie dziękujemy ♥ Nagłówek niekoniecznie trafia w aurę panującą za oknem ale i tak według nas jest cudowny.
Większość rzeczy została już zmieniona i dopracowana, jednakże nie są to wszystkie zmiany. W weekend postaramy się tym zająć i wykończyć wszystkie detale. 

To na tyle, jeżeli macie jakieś uwagi piszcie śmiało. Z całą pewnością będziemy się nimi sugerować podczas dopracowywania wyglądu bloga. 

Co sądzicie ? Podoba się Wam nowy nagłówek ?


7 komentarzy:

DancerMarika pisze...

Wygląda bloga jak i nagłówek mi się podoba :D

WeronikaXX pisze...

Juz właśnie napisałam komentarz pod postem na blogu un-recognizable ze bardzo mi się podoba :)

mandaryna7

Unknown pisze...

Nagłówek jest świetny.
misskasia678

Beata pisze...

ekstra! świetny nagłówek, z klasą. szczerze mówiąc poprzedni niezbyt mi się podobał, był taki rozmyty, troche, jakby... niechlujny

тyѕιoooĸ | ʞooo!sʎʇ pisze...

jest świetny!
Bardzo mi się podoba :D

lolicza123/ Julka pisze...

Szczerze to zwykle nie lubię zmian nagłówków, na początku dziwnie pisze mi się na takich blogach... jednak tu jest bardzo dobrze, naprawdę! Nagłówek jest delikatny, naturalny i dopracowany. Na tę pogodę to strzał w dziesiątkę :D.

Julka Skorupka pisze...

Piękny! *.*

AleDeDzula