Perełki

wtorek, 24 lutego 2015

Makijaż #11 - Look like a sun

Cześć! Dzisiaj mam dla Was... Makijaż ( niespodziankaaa! ). Żółciutki. Był tam jeszcze zielony, jak się dobrze przyjrzycie to go w trzecim kroku zauważycie. Nieważne. Co do Waszego edytowania, to polecam : zamienić białą kredkę z ostatniego kroku na jasnozieloną lub żółtą, dodać kreskę eyelinerem, pomalować rzęsy ( na tych oczach jak na wszystkich obecnie dla Superstar, pomalowane rzęsy nie wyglądają zbyt dobrze ), dodać jaśniutki żółty na wewnętrzny kącik oka. Jak coś jeszcze wymyślicie, to róbcie i piszcie, chętnie zobaczę. Tutaj macie króciutki poradnik :



No to już kończę, nie przynudzam dalej, możecie odetchnąć! Jedynie co dodam, to poproszę o opinie! 

7 komentarzy:

Unknown pisze...

Świetny, bardzo mi się podoba. :)
Szklanka9

lolicza123/ Julka pisze...

Średnio mi się podoba. Z daleka prawie wcale nie widać cieni z (może trochę żółty). Poza tym szminka jest trochę za mocna - dajesz jasne oczy, włosy (letnia, delikatna fryzura)... a tu BACH (XD) szminka w kolorze pomidora.

Unknown pisze...

Niezbyt mi się podoba. Oczy są takie malutkie, a usta hmm... wielkie. Usta pomalowałabym na jakiś jaśniejszy kolor. Jeszcze moim zdaniem brwi są za jasne.
Niestety, ale muszę stwierdzić, że stać Cię na więcej. :33
misskasia678

DancerMarika pisze...

Nie za bardzo mi się spodobał, jakiś taki zbyt lekki do tych oczu :D

Julka Skorupka pisze...

Makijaż śliczny, ale nie za bardzo na tych oczach. :/

AleDeDzula

wers pisze...

Bardzo ładny, delikatny makijaż oczu, dlatego mocny akcent, jakim są usta, niezbyt tu pasuje.

WeronikaXX pisze...

Na pewno bardzo oryginalne i ładnie wykonane :) Jednak coś mi tu nie pasuje.

mandaryna7