Perełki

środa, 11 lutego 2015

Makijaż #10 - Night on the lakeside

Cześć! Jak te ferie mi szybko mijają, już za 4 dni szkoła! Po części się cieszę, lecz z drugiej strony wręcz odwrotnie.
 Dzisiejszy makijaż jest w odcieniach niebieskiego i fioletu, którego muszę przyznać, ostatnio nadużywam. Tutaj kolorystyka jest taka, jaką najbardziej lubię, czyli mocne i odważne kolory na delikatnej pani.
Jak zauważyliście, lub i nie, zmieniłam trochę format posta. Mówiłam Wam o tej planowanej zmianie w tym poście, więc chyba nie jesteście zdziwieni? Treść będzie widnieć tylko na górze i dole posta, nie pomiędzy obrazkami, jak wcześniej. Myślę, że spowoduje to optyczne "rozrośnięcie się" treści, jak wyjdzie, dzisiaj się przekonamy. 

Przechodząc do "poradnikowej" części posta, powiem szczerze, iż jest to moim zdaniem dość prosty do wykonania makijaż. Większość czasu poświęcamy tutaj na malowaniu wewnętrznej części oka, co myślę, że jest łatwiejsze. W pierwszym kroku nie zrobiłam nic specjalnego, w kolejnych dwóch krokach użyłam turkusu i następnie mocno napigmentowanego niebieskiego cienia. Potem musnęłam oko jaśniejszym fioletem ( od tego z pierwszego kroku ) przy linii dolnych rzęs, co wspomogłam jasno-lawendową kredką w ostatnim kroku. Przedostatni krok był jedynie rozjaśnieniem kącika oka jasnoszarym cieniem.



Podoba Wam się? Wypróbujecie go na swoich doll'kach?

8 komentarzy:

Unknown pisze...

Śliczne kolorki. Staranne wykonanie. Podoba mi się. Robisz świetne makijaże.
misskasia678

• AMETHYST • pisze...

Mi się bardzo podoba. Nie mam tych kolorów, ale muszę wypróbować je w Starplazie i może zainspiruję się Twoim makijażem. :)

zuzka2731D

Julka Skorupka pisze...

Piękne kolory! *.*
Kojarzą mi się z galaxy! ;)

AleDeDzula

тyѕιoooĸ | ʞooo!sʎʇ pisze...

Jeszcze 2 dni i ferie! Uhu!
świętokrzyskie pozdrawia xd

o makijażu ciężko mi się wypowiedzieć, bo jak już pisałam nie lubię tych oczu :)
na innych według mnie wyglądał by lepiej.

Bardzo fajnie by było gdybyś od czasu do czasu dodawała makijaż na oczach nie dla ss, ponieważ nie wszyscy mają do nich dostęp. A jak wiadomo w zależności od oczu makijaż wygląda różnie :))

DancerMarika pisze...

Makijaż całkiem całkiem, chociaż brakuje mi mocniejszych polików oraz ust :D

Unknown pisze...

Bardzo ładny, równy makijaż :)

.Nielegalna.

Dystyp pisze...

Bardzo fajne kolory
Dystyp

lolicza123/ Julka pisze...

Ej, to nie fair te oczy maluje się łatwiej niż mojej doll XD. Nie wnikając w to podoba mi się ten typ makijaży - jasne usta, "mocne" oczy. Sama z resztą podobnie maluję, tylko nie wychodzi tak ładne ;).