Perełki

piątek, 6 lutego 2015

Loteria partnerska z blogiem Drinkfly-Stardoll



Witajcie :)
Dzisiaj nawiązaliśmy partnerstwo z blogiem Drinkfly-Stardoll. 
 Aby to uczcić zorganizowaliśmy dla Was loterię partnerską, zachęcamy wszystkich do wzięcia udziału.



Co zrobić aby wygrać?

1.Należy zaobserwować publicznie oba blogi ( sprawdzamy )
2.Zgłosić się w komentarzu pod tym postem. 
3. W komentarzu zgłoszeniowym obowiązkowo napisać swój stardollowy nick oraz nazwę pod jaką obserwujecie bloga.
4.Osoby z kontem Google + proszone są o podesłanie dowodu obserwacji obu blogów. 
5.W komentarzu można napisać co chciałoby się dostać oraz co już posiadacie.
6.Osoby, które aktywnie będą udzielały się na obu blogach mają większa szansę na wygraną.

Loteria trwa do 14.02.2015.

47 komentarzy:

SrebrnaBlue pisze...

zgłaszam się
Mam 17

SrebrnaBlue

Unknown pisze...

Zgłaszam się
interesuje mnie numer 1,3,11 i 6.
L.a.r.y.s.a.

Unknown pisze...

Lara Klara

Imkhye pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Amelia*_* pisze...

Mam 16 i 17
Chciałabym 15 lub 8, albo i 4...
Obserwuję blogi pod nazwą Amelia*_*

Amelia*_*

Natalia pisze...

zgłaszam się :)
nick na stardoll: ....Yellow....
obserwuję jako: Natalia
chciałabym dostać nr 14 :)

stardollowa.stardoll// missm963 pisze...

zg się :)
Obserwuję pod nazwą stardollowa.stardoll
Nie mam nic z tych rzeczy, chciałabym buty nr. 8

missm963

kotek717 pisze...

Zgłaszam się
Mam czerwoną spódnicę(20), czarną torebkę Tribute(13), legginsy SLP Tribute(10)
Chciałabym biały płaszczyk FM Tribute lub biało-czarną sukienkę LE
kotek717

• AMETHYST • pisze...

Obserwuję oby dwa blogi jako Zuzanna Piotrowiak
Bardzo bym chciała numer 17 ;-)
zuzka2731D

Zoe pisze...

Zgłaszam się.

Avril_EmoPunk
Na bloggerze mam nick Zoe

Mam czerwoną spódnicę, czarne i różowe spodnie i torebkę numer 13.
Chciałabym najbardziej 1, 4 lub 14. Chociaż na pewno ucieszę się z czegokolwiek to na tych rzeczach najbardziej mi zależy ;)
No i oczywiście obserwuję oba blogi.

Unknown pisze...

Zg się
misskasia678

Unknown pisze...

Jutro dodam dowody obserwacji.

Imkhye pisze...

zglaszam sie
chcialabym 3, 12 lub 20
http://bankfotek.pl/view/1854182
http://bankfotek.pl/view/1854183
imkhye

DancerMarika pisze...

Zgłaszam się :)
Mam: 13, 17, 18 i 20
Najbardziej chcę: 3, 4, 6, 14 lub 15 :D

DancerMarika

lolicza123/ Julka pisze...

Zgłaszam się,
Blogi obserwuję.
Mam buty nr. 17
Zależy mi na białym cudeńku - numerze 3 ;). Bardzo przydałby mi się w eleganckich stylizacjach.
lolicza123

Unknown pisze...

Zgłaszam się :)
http://bankfotek.pl/image/1854260
Mam 10,16,17.
Najbardziej chciałabym 20,3 lub 15.
Cavisek

natusia_182 pisze...

zgłaszam się ,
chciałabym 4 , 3 ,18
dowód:http://pl.tinypic.com/usermedia.php?uo=adkBqYNLltsB16Arar9E0oh4l5k2TGxc#.VNUaQ52G98E
natusia_182

lovesummer pisze...

zg się
kreda2

Ania pisze...

Zgłaszam się
AnaM199
Obserwuję blogi pod nazwą Ania
Najbardziej chciałabym 20,7 oczywiście ucieszę się z czegokolwiek :)

Aleniala pisze...

Zglaszam sie
Mam 6 i 20.
Interesuje mnie 3 lub 14, Ale uciesze sie z czegokolwiek.
Aleniala

Łucja pisze...

Zg się, chciałabym coś z LE (spodnie najbardziej)

тyѕιoooĸ | ʞooo!sʎʇ pisze...

zgłaszam się, najbardziej interesuję się 15, ale zadowoli mnie obojętnie co, ponieważ nie mam nic :)

Obserwuję blogi pod nazwą Martyna|tysioook

Dystyp pisze...

Zg się
Dowód obserwacji: http://www.bankfotek.pl/view/1854455
Mam nic xD
Bardzo bym chciała...coś z tego:3,6,9,10,20
Dystyp
Blogi obserwuje pod nazwą Diana Stypułkowska :)

CudneOczka pisze...

Zgłaszam się.
Interesuje mnie numer 3.

Regina pisze...

Zgłaszam się
Mam 4,10,18
Regina1321

Regina pisze...

Zgłaszam się
Mam 4,10,18
Regina1321

Milena☆iskrat pisze...

Zg się
Chcę 3 i 12
iskrat

Unknown pisze...

zgłaszam się
asiajoanna

Unknown pisze...

zgłaszam się

nie mam żadnej z rzeczy

zadowolę się wszystkim, ale najbardziej chciałabym 3, 4, 12, 10, 1, 14 lub 7

dowody: http://bankfotek.pl/view/1854482

Ania_Miszcz/Anna Ferens

Kotoro | NudeCanary pisze...

Zgłaszam się :)
Chciałabym nr20/ nr4/ nr1
NudeCanary

Unknown pisze...

zgłaszam się
beta21xd

Alice266 pisze...

zg się
mam:7,9,17,20
chciałabym:2,3,12,14

alapole

Mexa98 pisze...

Zgłaszam się :)
Mam już spódnicę z numerem 20
Najbardziej zależy mi na 4 albo 2
~Mexa98

wers pisze...

Zgłaszam się, mam 13, zależy mi bardzo na 3 i 15. Obserwuję oba blogi.
CzarnaGotka

AgAtkA pisze...

Zgłaszam się

Nic nie mam
Dowód: http://www.tinypic.pl/91jdho5wpxku
Nazwa pod jaką obserwuje bloga: AgAtkA

CoralRelkins

MissDiamondsqll pisze...

Zgłaszam się :)
Zależy mi na 5 i 6.
Posiadam:9 i 17
MissDiamondsqll

Julka Skorupka pisze...

Zg się
Nie mam nic:
Dowody:
http://www.bankfotek.pl/view/1854845
http://www.bankfotek.pl/view/1854846
AleDeDzula
Obserwuję jako : Julka Skorupka

Oliwia pisze...

Zgłaszam się :)
Obserwuję pod: o.gawronska
Stardoll nick: peperonisovt
Posiadam: 17
Interesuje mnie: 3,4 i 5 :)

Sue*** pisze...

Nie mam nic
marzę o 20!
Boskaaa
http://www.bankfotek.pl/view/1854524
wolałam dać link potwierdzający z moim nickiem google
topmodelka17822

Bellaws pisze...

bellawss

Stella19878 pisze...

zglaszam sie
Stella19878
Stella19878

Unknown pisze...

Zgłaszam się :)

DzikaNaomi pisze...

Zgłaszam się, chciałabym cokolwiek :)
obserwuję jako Paulina Raczyńska
DzikaNaomi

Milka ♥ | Tori121 pisze...

Zgłaszam się
Chciałabym: 12, 17 lub 20
Tori121

WeronikaXX pisze...

Zgłaszam się :)
Obserwuje po WeronikaXX
Najbardziej zależy mi na 3,14,15,20
ale ze wszystkiego będę się cieszyła :)

mandaryna7

♥Natalia♥ pisze...

Zgłaszam się, obserwuje jako ♥Natalia♥
Mam: 17

Natalula

Unknown pisze...

Została minuta xD
Dobra, to ja chcę wszystko, nie mam nic :D
Ale najfajniej byłoby dostać nie buty, bo mam ich za dużo. Pozdrawiam

Frytasna1997