Perełki

poniedziałek, 2 lutego 2015



♥________________________♥♥________________________♥
____________________________


''She doesn't love you - like I do
She doesn't have my name
However she tries to act like it
She'll never be the same'' 
- Zara Larsson She's Not Me


♥________________________♥♥________________________♥
____________________________


Cześć !
Przepraszam za moją długą nieobecność, ale jak już wspominałam we wcześniejszych postach zmagałam się z grypą. Sytuacja na szczęście opanowana i mogę wrócić do tego co kocham. Jak zapewne w większości województwach rozpoczęły się ferie, posty z tego względu będę starała się publikować systematycznie, ale niczego nie obiecuję. 



Co sądzicie ? 

Spodobała się Wam stylizacja ?





♥________________________♥♥________________________♥
____________________________

14 komentarzy:

Unknown pisze...

Cudowna ^^
misskasia678

DancerMarika pisze...

Stylizacja całkiem mi się podoba, chociaż uważam, że spodnie mogłyby pod sweterkiem, ale i tak jest fajnie :)

тyѕιoooĸ | ʞooo!sʎʇ pisze...

Sweterek dziwnie wygląda wystając spod czarnych rękawów :D
Reszat ciekawa!

herbivicus pisze...

Bardzo ładna stylizacja, jestem zachwycona. ;) Świetnie dobrane tło, wygląda mrocznie. :)
Quloxi

stardollowa.stardoll// missm963 pisze...

Stylizacja świetna ;) Podoba mi się ten nagłówek :)

missm963

Julka Skorupka pisze...

Piękna! *.*
tylko dałam bym legginsy pod sweter. ;)
AleDeDzula

wers pisze...

Śliczna, sweter dobrze tak wygląda!

Dystyp pisze...

Fajna. Mam taki sam korzuszek ^^
Poprawiłam, bym tą bluzkę. Powinna być nad leginsami. :)
Dystyp

• AMETHYST • pisze...

Stylizacja bardzo przypadła mi do gusty, ponieważ z takich prostych ciuchów ułożyłaś spójną całość. Bardzo mi się podoba. :)

Unknown pisze...

Ładnie ale chyba bluzkę inaczej bym ułożyła ;)
kasiunka08

lolicza123/ Julka pisze...

Sama też dałabym leginsy "na wierzch", ale poza tym mi się podoba. Futerko świetnie pasuje :).

Unknown pisze...

Sliczna
Ania_Miszcz

Kotoro | NudeCanary pisze...

Śliczne ;D Nogi wyglądają świetnie z tymi butami i legginsami :)

Sue*** pisze...

Ślicznie!
topmodelka17822