Perełki

sobota, 21 lutego 2015

[8] Why you gotta be so rude ?





1) Open Weave Sweater - 43sd | Limited Edition
2) Glass Heel Platforms - 36sd | Limited Edition




Jak moi drodzy po nowej kolekcji limitowanej edycji ?
Emocje towarzyszące czekaniu na jej wydanie, sięgały zenitu, DO-SŁO-WNIE.
Miałam 83sd więc nie spodziewałam się za wiele.
Zaskoczyła mnie cena tych ciuchów, bo wcale nie były takie drogie.
Nie jestem zadowolona, ani również zawiedziona.
Pierwsze co kupiłam, to siateczkowaną bluzeczkę, a później dopiero buty.
Adminom trzeba przyznać, jedna z najlepszych kolekcji LE EVER.
Dziś stylizacja tylko z bluzką, nie miałam pomysłu z czym skleić te buty.
Bądźcie pewni, że na dniach pojawi się jakiś outfit z tymi półbutami.
A wy, co kupiliście ? 
Dziś idę do koleżanki na noc, życzcie mi udanej zabawy xd


Top - Limited Edition♥, Biustonosz - Basic, Spódnica - Bonjour Bizou, Torebka - Archive, sb, Pasek - It Girls, Buty - Fallen Angel, Nelly.com

Alesha49


5 komentarzy:

DancerMarika pisze...

Stylizacja całkiem mi się podoba, chociaż dodałbym co do niej co bardziej pasowałoby do spódniczki, ale top i spódniczka świetnie do siebie pasują :D

Unknown pisze...

Stylizacja jest świetna. Nic dodać nic ująć.
misskasia678

lolicza123/ Julka pisze...

Em... czy WSZYSCY oprócz mnie zachwycają się tą kolekcją? Nie dołujcie mnie już XD.

WeronikaXX pisze...

Super stylizacja :)

mandaryna7

Unknown pisze...

Szkoda, że nie użyłaś tych platform, super są *o*.
Co do stylizacji, to jest ok :)Najbardziej podoba mi się ta torebka. Połączenie bluzki z tą spódnicą jak najbardziej na "+".

Frytasna1997