Perełki

sobota, 28 lutego 2015

[11] Don't complicate it



Przepraszam, że od wtorku nic do was nie skleiłam, nie miała po prostu weny do stylizacji. Ogólnie dziś outfit również nie jest jakiś wspaniały, ani mnie nie zachwyca. Stwierdziłam, że ostateczna opinia należy do was. Torebkę Chanel otrzymuje alapole. Zgłoś się w ciągu 48h po nagrodę.
Dziś do wygrania : Hot Buys Heart Shirt


Wyniki w następnym poście !

Bluzka - Original Future, Archive | Spódniczka - Voile | Pasek - It Girls | Naszyjnik - PPQ | Buty - Pals, Royalty | Torebka - Royalty

Alesha49


7 komentarzy:

natusia_182 pisze...

Stylizacje jest naprawdę super . Uwielbiam połączenie sportu i elegancji. Osobiście wyawaliłabym pasek i torebkę .
natusia_182

Unknown pisze...

Outfit bardzo mi sie podoba. Jest nieco elegancki, ale można również w nim dostrzec nutkę luźnego ubioru. Szczególnie moją uwagę zwróciło dobranie do bluzki takiej spódnicy. Nie wiem, czy odważyłabym się na takie zestawienie, ale muszę przyznać, że świetnie to ze sobą wygląda. Uważam, że połączenie mocnego granatu z delikatną bielą i odpowiednimi dodatkami jest naprawdę cudowne i dodaje stylizacji wiele uroku. Jedyne co mi nie zabardzo pasuje to ten pasek, a poza tym jest super.

k.kaka1997

Julka Skorupka pisze...

Uwielbiam połączenie sportu i elegancji, ale ci to nie wyszło. :/
Ściągnęłam bym bluzkę białą, pasek i dalam bym delikatnie niżej spódniczkę.

AleDeDzula

DancerMarika pisze...

Mi nie za bardzo przypadła do gustu, nie podoba mi się połączenie bluzki i spódniczki :D

lolicza123/ Julka pisze...

(jakby co to mam ten sweter, nie losuję)
Sorki, że nie pisałam, miałam wyjazd stypendialny :)
Podoba mi się outfit i make-up. Dużo daje tu bluzka, bez niej byłoby tak zwyczajnie.

Dystyp pisze...

Śliczna stylizacja
Dystyp
P.S Już mam internet i będe pisać regularnie i troche nad robie

WeronikaXX pisze...

mi się niestety nie podoba, chociaż nie można powiedzieć ze jest zły :)

mandaryna7