Perełki

środa, 7 stycznia 2015

Must Have-Apres-Ski



Kolejny post w tym samym dniu z Must Have jestem bardzo zaskoczona. Nowa kolekcja Apres-Ski weszła niespodziewanie do starplazy, ale na szczęście mam zapas sd na właśnie takie kolekcje. Kupiłam kilka rzeczy, które według mnie są warte uwagi. Są to :Czarna kurteczka z kożuchem, złote szpilki, złota kopertówka i torebka z futerkiem po boku. Moim zdaniem ta kolekcja nie jest najlepsza.
Podoba wam się nowa dostawa ? Co kupiliście z tego sklepu ?



Stylizacje:


 1.Płaszcz-Chanel Tribute,Bluzka-Dolce & Gabbana Tribute,Spódnica-HOT HOT BUYS,Torebka-Callie's Picks,Buty-Apres-Ski.
2.Żakiet-StarDesign,Ogrodniczki-The Jet Set,Torebka-Apres-Ski,Buty-RIO.


Podobają wam się stylizacje?


Chciałam was poinformować, że od jutra mój laptop idzie do informatyka i nie będzie moich stylizacji na blogu do poniedziałku/wtorku. Chciałam tylko napisać, żeby potem nie było, że "przyszła dopiero na bloga, a już pisanie postów olewa" :)

7 komentarzy:

lovesummer pisze...

Jak dla mnie kolekcja słaba, kupię tylko szalik i buty z kokardami. Pierwsza stylizacja mi się podoba,ale zmieniłabym bluzkę,ponieważ gryzie się troszkę ze spódnicą.
kreda2

Unknown pisze...

Druga stylizacja bardzo dobra , zresztą pierwsza też. :D
misskasia678

Truskaffka555 pisze...

Mi się kolekcja nawet podoba, stylizacje też ładne ;)
Buty złote mi się nie podobają, ale torebka jest śliczna *_*
Jednak nie jestem ss i nie mam sd i jak na razie nie mam w planach kupować ;P
anetka1004

kasia89071 pisze...


zdecydowanie lepsza stylizacja to ta pierwsza. Ogrodniczki i marynarka + torebka, która niestety nie pasuje? To nie toXD
Ja jeszcze nie spojrzałam, ale na pewno zerknę. Torebki nie kupię, ale buty... Może:D Ogólni to bardzo ładne stylki do Must Have

Julka Skorupka pisze...

Dla mnie słaba kolekcja.
Ale twoje stylizacje śliczne! *-*
AleDeDzula

Unknown pisze...

Kolekcja słaba, nic w niej nie mam zamiaru kupować. Ale stylizacje są jak najbardziej udane :)

AngeliQaa

Anonimowy pisze...

Nic nie kupiłam z tej kolekcji. Uważam, że są tylko dwie, trzy rzeczy warte uwagi. Co do stylizacja najbardziej spodobała mi się druga.

ala1998_abra