Perełki

piątek, 30 stycznia 2015

Makijaż #6 - Purple in the water

Hej, dzisiaj zaprezentuję Wam makijaż w dość mocnych barwach, odważny i szczerze mówiąc, według mnie bardzo słodki! Ostatnio wszystko zdaje się być takie ładne, ale czy jest - zobaczymy za miesiąc. Ten make-up jest ostrzejszą siostrą makijażu numer dwa i szczerze mówiąc ta zdecydowanie jest ( jak dla mnie ) fajniejsza. Ok, koniec tych pogadanek, zapraszam do "krok po kroku".


W tym makijażu chyba nie da się wprowadzić jakiś zmian, ale takim standardowym Waszym dodatkiem może być rozjaśniony wewnętrzny kącik oka, jak i zmiana koloru kreski eyeliner'a na na przykład ciemny fioletowy lub turkusowy, albo jej zupełny brak ( wtedy jednak lepiej jest odrobinkę mocniej zaznaczyć miejsce gdzie jest jeszcze cień, przy linii wodnej ).  Mi się zawsze wydaje że tyle napiszę, a tutaj tak mało tekstu... No ale dobrze, na dziś to tyle, zapraszam po kolejny makijaż już jutro!

Klik!

Podoba się Wam? Przetestujecie? 

9 komentarzy:

DancerMarika pisze...

Mi się bardzo podoba, kąciki oka wyglądają świetnie :D

Unknown pisze...

Kolejny świetny makijaż. Piękne kolory. Doll wygląda bardzo naturalnie. Fajnie, że nie użyłaś włosów ze Stardesignu.
misskasia678

Amelia*_* pisze...

Dziękuję! ;) MissKasiu678, nigdy ich nie używam, za bardzo denerwuje mnie długie ładowanie się salonu i ogólne lagi tam :/

тyѕιoooĸ | ʞooo!sʎʇ pisze...

Kolory mi się kojarzą z lodami o smaku gumy balonowej XD
Zrezygnowałabym z kresek.
Oczy doll mi się nie podobają, nie lubię ich. :(

wers pisze...

Makijaż oczu perfect, ale całościowo - za mało! marzę o niebieskich brwiach tutaj xd

Sue*** pisze...

Piękne!
topmodelka17822

lolicza123/ Julka pisze...

Świetny! Ładny kolor szminki, pasuje tu idealnie :)

Unknown pisze...

Perfekcyjny
Ania_Miszcz

Kotoro | NudeCanary pisze...

Wesoły taki, kolorowy. Podoba mi się :D